torstai 21. huhtikuuta 2022

Hyvää kevättä 2022.

Raskaat Mullat aloitettiin silloin kun olin todella huonossa kunnossa. Tarvitsin jonkin tavan purkaa omaa pahaa oloa, ilman että kuormitan sillä lähimmäisiä. Blogi on ollutkin minun mielenterveyteni kannalta äärimmäisen tärkeä ja tarpeellinen asia. Tänne olen saanut purkaa ajatuksiani ilman suodattimia ja pelkoa muiden ihmisten ajatuksista. Sinänsä hassua, että julkinen päiväkirja on parempi ratkaisu kuin suoraan ihmisille puhuminen, mutta minulle se oli täydellinen asia.

Olen nyt elänyt hyvinkin rauhallista aikaa itseni kanssa ja omat voimavarat on hyvin tiedossa. Elämän vastoinkäymiset eivät saa minua vajoamaan tyhjyyteen ja polvet kantavat, vaikka välillä jalat vähän tärisee.

Olen onnellinen itseni kanssa ja elämässäni. Se on aina ollut minulla tavoiteena. Se että pärjäisin itseni kanssa ja saisin tämän kaoottisen pääni kuriin. Koen että olen tällä hetkellä paras versio itsestäni. Koitan tästä ajatuksesta pitää kaksin käsin kiinni. 

Raskaat Mullat blogi jää nyt toistaiseksi tauolle. Se on tauolla siihen asti kun taas tarvitsen sitä. Hyvää kevättä kaikki, jotka ovat näitä lukeneet.

Janne 🖤

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti