lauantai 11. heinäkuuta 2020

Hajatelma: Heinäkuu 2020

Vuosi 2020 on ollut maailmalle ja itselleni hyvin poikkeuksellinen. Opin taas arvostamaan sitä, että saa joka päivä lämpimän ruuan. Olen myös oppinut arvostamaan ihmisiä, jotka ymmärtävät toisen ahdingon, eivätkä omilla toimillaan lisää niitä. Olen oppinut hyväksymään itseäni paremmin. Olen oppinut avaamaan itseäni enemmän.

Toisaalta olen myös nähnyt ihmisten ahneutta enemmän kuin vuosiin. Olen järkyttynyt ihmisten julmuudesta ja typeryydestä. Olen oppinut vihaamaan ihmisiä enemmän, mutta olen myös opetellut pitämään suuni kiinni normaalia enemmän.

On vaikea pukea sanoiksi oloani. Kesä on mennyt liian nopeasti, mutta taas aika kuluu hitaasti. Olen ollut välillä todella ahdistunut ja stressaantunut, joskin samalla olen ollut onnellisempi kuin pitkää aikaan. Huomaan että olen taas kerran aikuistunut reippaasti, vaikka pikkupoikamainen virta valtaa pääni. Keho haluaa luovuttaa, mutta pää taistelee vastaan.

2020 tulee olemaan isojen muutosten vuosi, niin itselleni kuin maailmalle. Pysykää terveinä ja pitäkää pää pystyssä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti